Hero Quest (HQ) - Zadanie, kt�re dzieli si� na pi�� quest�w. Z owego questa mo�emy naby� pkt. do�wiadczenia, jak i w nagrod� prawie ca�e EQ, z wyj�tkiem naszyjnika i pier�cienia. 1. W tym zadaniu musimy udowodni� Glenkusowi �e jeste�my dobrymi wojownikami i pokona� te oto orki: Zabij: Ork bashwooz (0/26) Zabij: Ork kuurgh (0/33) Zabij: Ork trarroll (0/39) Zabij: Ork wuakl (0/50) Zabij: Ork zhaghokk (0/31) Zabij: Thowar (0/1) (�wiszcz�ca grota p. 4) Zabij: Krogor (0/1) (stare wyrobisko p. 4) No co tu du�o m�wi� - kilka rundek w Zburzonej Twierdzy i 40. 6k expa Nagroda - r�kawice Wojownika. R�kawice Wojownika. Pancerz 80 Odporno�� na ogie� -3% Si�a +64 SA +23% 2. Wymagania:15k z�ota Glenkus napi�by si� miodu. �eby Go dosta� musimy i�� do Hieronima z Wioski nam On mi�d wielokwiatowy za 5k z��cie kupujemy i wracamy do Glenkusa. Jak si� p�niej okazuje naszemu mistrzowi chodzi�o o mi�d spadziowy. Idziemy z powrotem do Hieronima i kupujemy mi�d spadziowy za 10k. Wracamy do jednak prosi nas jeszcze aby�my udali si� do wied�my Amry, �eby przyprawi�a mi�d.
Zbroje łuskowe można kupić u Arlika z Torneg. Wróć do Estotelesa. Znajdź Glenkusa. Tequile kupujemy u karczmarza w Karczmie Pod Fioletowym Kryształem. (Płacimy za nią 5k) Dyplomacja magów. Udaj się do Karczmy w Werbin po coś mocniejszego. Przynieś Tequile Glenkusowi. Wróć do Estotelesa po nagrodę. Nagroda: ok. 200k expa i kapelusz: Zadanie 4. Lodowy Orb. Przynieś Estotelesowi 3 orby zimna. Orby zimna można kupić u Adepta Ceranira z baraków Ithan. Przynieś Estotelesowi 3 turkusy. 68, 3k expa i orb: Zadanie 5. Test Waleczności. Zabij: Śnieżny Tygrys(0/15) Zabij: Lazurowy Tygrys(0/15) Zabij: Olbrzym Miotający(0/15) Zabij: Olbrzym z Maczugą(0/15) Zabij: Trująca Galareta(0/15) Zabij: Wodna Galareta(0/15) Zabij: Zgniła Galareta(0/15) To bardzo słabe potworki, ale trzeba ich dużo zabijać. Gdy je zabijemy wracamy do Estotelesa po nagrodę. 220k expa i płaszcz: Zadanie 6. Przejdź sprawdzian w pułapce demonów. Przejdź test. Szukamy Estotelesa jest w Pułapka Demonów (jest na kordach (55, 4)). Gdy go znajdziemy rozmawiamy z nim i teleporuje nas do jego siedziby.
Keira nie chce nam pomóc. Szukamy pomocy u innych magów. Rozmawiamy z Ammianem (Thuzal 57, 19) Następnie idziemy do Gildii Wynalazców -> klatka schodowa -> opuszczona czytelnia. Podchodzimy do regału z książkami (12, 15) przenosi nas do korytarza z opuszczoną czytelnią. Idziemy na dół mapki i przechodzimy do tajemniczego tunelu. Następnie znów przechodzimy przez drzwi ( te na górze mapki 19, 11) Zmierzamy do lewitującej kuli (4, 20) - dostajemy ją po kliknięciu na nią. Wracamy do Ammiana (tą samą drogą co wchodziliśmy) Będąc koło Ammiana rozpoczynamy dialog (trzecia opcja) Po czym zabiera nam on lewitującą kulę i daje błogosławieństwo bibliotekarza. Wracamy do swojego mistrza - Estotelesa i po krótkim dialogu kończymy drugi quest.
Opis tego questa przygotował Kuba_7654. Masz jakieś uwagi? Napisz własny opis! Autor: Kuba_7654 Quest nr 1 Zaczynamy u Estotelesa w Siedzibie Maga (Ithan ---> Zniszczone Opactwo ---> Zburzona Twierdza ---> Nawiedzony Jar ---> Mroczny Przesmyk ---> Mroczna Pieczara p. 1 - prawa ---> Mroczna Pieczara p. 1 - lewa ---> Mroczna Pieczara p. 2 - sala 3 ---> Siedziba Maga). Na polecenie Estotelesa udajemy się do Szamańskiej Osady, a dokładniej do Uzdrowiciela Arheniusa Luporamusa (Szamańska Osada 48, 36). On odsyła nas do Letani Arwentas (Szamańska Osada 42, 31). Po rozmowie z nią udajemy się do druidów w Mistycznym Borze, środek mapy do Druida Grefina (52, 35). Druid odsyła nas do Wiedźmy Edny (Podgrodzie Nithal 19, 40). Wracamy do Estotelesa, rozwiązujemy test i kończymy Questa (po oblanym teście czekamy ok. 10 minut. ) Nagroda + 130k expa Quest nr 2 Zaczynamy u Estotelesa. Dostajemy strój: Po dialogu udajemy się do Jarena w Barakach Ithan - rozmawiamy z nim poprzez ostatni dialog. Idziemy do Keiry z Gildii Magów - Thuzal.
Pancerz 105 Si�a 34 Zr�czno�� 34 4. W tym zadaniu musimy udowodni� Glenkusowi �e jeste�my prawdziwymi wojownikami i musimy w zwi�zku z tym pokona� 100 silnych potwor�w a mianowicie: Zabij: Orze� g�rski (0/20) Zabij: Czarny orze� (0/15) Zabij: Snie�ny tygrys (0/15) Zabij: Olbrzym miotaj�cy (0/15) Zabij: Olbrzym z maczug� (0/20) Zabij: Lazurowy tygrys (0/15) Czarne or�y, or�y g�rskie i �nie�ne tygrysy znajdziemy na Zapomnianym Szlaku; Olbrzymy znajdziemy w kamiennej jaskinii, a Lazurowe Tygrysy w Andarum Ilami (uwaga wszystkie mapki s� czerwone - nieograniczone PvP) Gdy zabijemy wszystkie potworki wracamy po nagrod� Nagroda: 64. 1k expa Nagroda - Zbroja Wojownika. Zbroja Wojownika. pancerz 356 Odporno�� na ogie� +3% Si�a +34 Energia +14 0. 6 �ycia za 1 pkt. Si�y 5. Wymagania:25-30 miks�w lecz�cych po 1000hp (na pokonanie wszystkich duch�w) Glenkus wysy�a nas do loch�w twierdzy, aby�my znale�li zamordowan� ksi�niczk� Peron�. Po zej�ciu tam pokonujemy mniejwi�cej 25 duch�w 59-60lvle elity, po czym rozmawiamy z ksi�niczk� - ta wykonuj�c delikatny gest r�k�, daje nam b�ogos�awie�stwo i przenosi do Glenkusa.
Po przyprawieniu wracamy do Glenkusa po nagrod�. Nagroda: 44. 3k expa Nagroda - Buty Wojownika. Pancerz 96 Si�a 64 3. Wymagania:lulek, prawo�laz, alpinia, wino, 2 piszczela nieumar�ych i czaszka nieumar�ego Na sam pocz�tek questa Glenkus ka�e nam przynie� trzy ro�liny - lulka, prawo�laz i alpini�. (najlepiej odkupi� od innych graczy) ju� wr�cimy do naszego mistrza z kwiatami, ten ka�e nam zanie�� kwiaty do wied�my Amry (na test mocnej g�owy). Jak ju� zanosiemy wied�mie sk�adniki, ta prosi nas jeszcze o wino na przygotowanie napoju - mo�na zakupi� u Esmerily w domu si�str w Ithan. Wracamy z winem do Amry, a ta na czas przygotowywania prosi nas o zdobycie dw�ch piszczeli i czaszki nieumar�ego potrzebnych na dekoracj� jej prog�w. Gdy ju� dajemy jej wspomniane sk�adniki Amra wreszcie daje nam tajemniczy nap�j. Idziemy z nim do Glenkusa. Teraz musimy wypi� ten nap�j (w moim przypadku zabra� 1920hp) wypiciu napoju rozmawiamy z mistrzem Nagroda:66. 3k expa Nagroda - Przy�bica Wojownika. Przy�bica Wojownika.
Rozmawiamy z mistrzem o spotkaniu w lochach. Nagroda:88. 6k expa Nagroda - Miecz Herosa. Miecz Herosa. Atak 837-1023 Cios krytyczny +1% Si�a +34 SA +28 Obni�a SA przeciwnika o 0. 25% To na tyle, �ycz� powodzenia.